Uppe med tuppen!

Ja det känns det nästan som..Vakna 8.30 och stiga upp och äta frukost på en gång det är ganska ovanligt för oss numera... Även jag som normalt är morgon människa och alltid åt frukost på en gång har ändrat mig då vi normalt aldrig kommer i säng före 23.30 och äter senare pga av show....Försöker komma i säng hyfsat och inte äta för mycket sent så jag kan stiga upp och vara pigg till 9 och äta frukost men oftast donar jag alltid lite först innan jag äter frukost för att bli riktigt hungrig. Ja lyx morgon har vi nästan varje dag, väckarklockor tycker vi inte om..Men som sagt utsökt frukost denna vecka vi måste ta vara på. Han stoppa in en tvättmaskin under tiden som jag nu väntar på att ska bli torr. Sedan är det tänkt ett gympass samt hade jag gärna velat ta mig till en park eller sjö eller så för det är jätte vackert väder och inget direkt runtomkring hotellet att göra...Har sedan ett PR event klockan 15.15 i 2 timmar. Det är ett skateevent där några från Disney hjälper små barn åka skridskor sedan får de träffa musse och mimmi. Sedan är kvällen bokad till SPA=) Har en hotstone massage och en ansiktsbehandling att se fram emot. Tänkte testa något nytt så hoppas det är bra. Massage är alltid skönt så hoppas även denna är!
 
Detta är utsikten från vårt fönster. Blå himmel som ni ser men bara motorväg och fält...Men bergen finns där och dit kommer vi iaf nästa vecka! Längtar så!
 
Dags att kolla tvätten!

Kommentera inlägget här :