Goodbye America..

Känns lite konstigt att lämna USA måste jag säga då detta nästan blivit mitt nya hem..Fast vi reser hela tiden och inte har någon fast pungt känns det som hemma då landet i sig är det samma, bara vissa saker som är annorlunda....Vet inte när jag kommer tillbaka igen men jag vet att jag kommer tillbaka!
 
Resan går bra. Snabbt och enkelt med taxi till flygplatsen med Matvey. Incheckningen gick bra, ingen övervikt för någon av oss och ingen kö alls. Vi tog farväl, lite sorgligt men gjorde det snabbt för att göra det enkelt och vi ses snart igen så ska allt överleva=) Familj och vänner får ta hand om mig nu. Så bytet är ok=)
 
Första flyget var i tid så haft över 3 h här i Charlotte nu. Åt en sista amerikansk lunch, drack starbucks coffee och gick och fick en välförtjänt pedikyr..Har inte haft en på hela året så passade bra nu när fötterna ska vila lite. Blir inte fina när de bor i skridskor...Jag har annars uttnyttjat det sista av min telefon. Fick pratat med en kompis, familjen och faster Ellly så tiden gått fort. Sitter nu vid gaten och väntar på boarding. De är lite sena men hoppas de tar igen det när vi väl flyger så jag bara har en timme i Tyskland. Återstår att se...
 
Hörs i från Sverige nästa gång!
Smile and be happy! Bild från Parasailing vi gjorde i veckan.
 
Puss och kram

Kommentarer :

#1: Mamma.

Det gör vi så gärna :)
Vilken härlig bild!!!
Puss o kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :