Semester!

Ja då var det semester igen=) Vi har nu jobbat klart här i Shanghai och är lediga i 2 veckor innan vi flyger till Macau. Det var 3 långa dagar fast vi bara hade 6 shower ( andra showen lördag blev inställd) men kan som sagt inte klaga när vi nu är lediga igen..Vi fick otroligt mycket beröm av alla som jobbat med oss att showen ser bra ut och att vi gör ett bra jobb så det är skoj. Jag kan även själv vara jätte nöjd för vi har åkt riktigt bra. Söndagens 3 shower gick toppen, både när vi gjorde Lejonkungen och även Tangeld, jag riktigt njöt av vare sekund ute på isen, ja otroligt härlig känsla måste jag säga. Dessa stunder inser jag verkligen hur mycket jag älskar mitt jobb. Fast det är skoj så är det som vilket annat jobb som helst att varje dag på jobbet inte är toppen och i bland är man trött och kroppen känns inte toppen eller så är man nervös. Ja många faktorer spelar in men när man har den känslan jag hade i går vet man att detta är vad jag vill göra ett tag till! Så länge den finns där kommer jag att fortsätta, frågan är bara hur länge det är?? En fråga där vi får vänta på svaret helt enkelt.
 
 
I dag har vi sovit länge och nu klockan 14 precis ätit frukost..Min kropp är helt slut att jag inte orkar något alls, ja som det brukar kännas i USA en måndag efter en veckas show, lång bussresa söndag kväll/natt och sedan sovit länge måndag morgon...Mina ögon är dessutom jätte svulla och gör ont av allt smink och lite sömn så vill nog inte gå ut i dag...=) Men detta pris kan jag betala, bara att acceptera och snart är jag på banan igen! 
 
 
 

Kommentera inlägget här :