Back in business!

Då var det slut på semestern och jag är tillbaka här på bloggen igen=) Denna gång i från Sveriges sida och ett svenssonliv väntar de närmaste 6 veckorna innan det bär av mot Australien och mitt "tourlife" igen.
 
Lovar att ta i kapp bloggandet och uppdatera från den sista tiden på tour nu när jag har mer tid. Har massor av bilder så som vanligt väntar ett litet projekt att få allt klart. Men lovar att det kommer inom kort!
 
Kan annars säga att allt är bra och resan hem i från Thailand gick bra. Känns att det bara var 5 timmars tidsskillnad och bakåt i tiden denna gång samt att vi slappat i en vecka så är inte så trött som jag brukar, vilket är skönt. Har direkt kommit in i vardagen och försöker utnyttja den på bästa möjliga sätt! Har massor av "smågrejer" att fixa som:
• Deklaration
• Uppackning
• Amerikansk deklaration
• Fixa kort
• Göra album
• Banken
• Klippning
• Synundersökning
 
Så detta och massor av träning ligger på mitt schema för Sverige vistelsen. Därtill vill jag självklart hinna umgås så mycket som möjligt med nära och kära och ha lite tid för spontana saker som tex. en 2 timmarfika hos grannen i går. Ja jag har börjat i tid så hoppas på en produktiv, utvilande och rolig ledighet fylld med med kvalitetstid med vänner och familj för det sattsar jag på!
En bild i från vårat tjejparty vi hade i Bangkok.
 

Kommentera inlägget här :