Bästa jetlag ever!

Resan hem i från Nya Zealand var min allra längsta flygresa 11 timmar, 6 timmar layover, 12 timmar, 2 timmar layover, 1 timmes flyg och sedan 2,5 timmes tåg. Trots det är jag riktigt pigg och helt inne i rytm. Känner mig pigg och full av energi och vaknar ca 7-8 på morgonen. Borde alltid vara så! Kanske det beror på lite förväntan??? Har nämligen fått erbjudande om att åka till Dubai...Väntar på mer info men antagligen åker jag inom de närmaste dagarna. Har packat upp allt i dag så redo att packa igen=) Inte så mycket jag hinner med men njuter så gått jag kan av lite svensk luft, svensk frukost och umgås med familjen i några dagar och det är härligt! 
 
Detta året har verkligen varit galet, har aldrig rest och gjort så mycket. Visst hade det varit skönt med lite svensk sommar och lugn och ro men det får komma i framtiden nu älskar jag vad jag gör så tutar och kör!
 
More to come...
 
 

Kommentera inlägget här :