San Francisco!

Vackra stad som är en av mina favoriter här i USA som jag nu fick chansen att besöka igen. Vi bor denna vecka i Oakland utanför SF, det är ca 20 min med BART så ganska så lämpligt. Blev 2 dagar där, måndag var det vintour till Napa Valley som utgick från SF följt av middag på Pier 39 och tisdag blev det cykeltur runt SF och avslutningsvis middag på kända Stinky rose och en drink på W hotell. 2 fantastiska dagar i helt perfekt väder (vaknade till att det småregnar i dag och är mulet så hade verkligen inte kunnat bli bättre då det var strålande sol och fint när vi var lediga=)). 
 
Vi har en show i dag först 19.30 så bussen går inte förrän 17.30 så skönt att ha hela dagen till att vila upp sig och  förbereda för ytterliggare en insensiv vecka av show, 10 stycken. Nu när vi börjar jobba händer inte så mycket så jag delar upp bildern från San fransisco i de kommande inläggen så det blir bilder varje gång=)
 
Här är de första från i går då vi hyrde cyklar. Det var jag, Matvey, Johan och Lauren som körde en heldag i SF. 
 
Började med att äta på ett känt ställe som Lauren läst om och det var kanon! Heter Mamas är en ett bra frukost/lunch ställe jag rekomenderar!
Cyklade igenom Chinatown på vägen dit.
Sedan cyklade vi mot kända Lombard street.
Utsikt mot Alcatraz
 
More to come....

Kommentera inlägget här :