Trött!

Det är jag i dag och har precis kommit i underfund med att en av de saker jag gillar minst är att vakna till väckarklocka. Jag hatar verkligen att vara trött och känner mig som en helt annan person i kroppen och allt känns jobbigt. Men så är det väl i bland och är väl bara att bita i hop och komma igen. Ja vem gillar inte att vakna av sig själv?? Med mitt jobb har jag rätt tur att det inte är allt för många av dessa dagar=) Men det är väl just det som gjort att jag hatar det ännu mer.

Anledningen är att vi jobbat rätt mycket den senaste tiden och i morse var vi uppe tidigt för att gå till banken och betala för vårt USA Visum. Efter lite krångel är allt klart och nu är ambassad tid bokad, dock först 15 jan men vi väntar på att få tag på ambassaden och ev. kunna få en tidigare tid. Förhoppningsvis vet vi de i morgon så inte helt kört än att vi kommer i väg till USA och breakwork men ser inte helt ljut ut…Uppdaterar läget när jag vet mer. 

Nu är det lite pyjamas party med ost och vin för tjejerna. Som sagt super trött men ska gå i väg en liten stund och vara lite social.

Gruppbild tagit på nyårsafton för att önska alla andra Disney shower Gott Nytt År och göra dem lite avis över det väder vi firar i=)
 
 

Kommentera inlägget här :