Tur i oturen..

Ja det skulle man kunna kalla det. Vi var och skulle hämta upp våra pass med visum i går men det visade sig att de inte fanns där och kommer först på måndag. Vi skulle ha flyget till Korea i dag men kan inte göra det. Vi blir kvar i Manila i 3 dagar till och förhoppningsvis finns de klara på måndag och vi kan flyga på tisdag. Jobb mässigt är det ok då vi börjar jobba onsdag i Seoul men hade varit skönt med några lediga dagar då vi aldrig varit i Seoul och det finns massor att se där. Men å andra sidan är det varmare här i Manila ca 25 grader mot för -1 i Seoul..Som sagt inget att göra utan bara att gilla läget. Dock visade det sig sedan att jag åkt på maginfluensa eller liknande. Har sprungit hela natten på toaletten och har diarre samt feber och värk i hela kroppen. Lite bättre nu men inte bra. Matvey var förra natten så vet inte vad det är. Han mår lite bättre i dag men ej 100 %. Har sådan tur att jag sällan är sjuk så jag glömmer hur ont och jobbigt det är. Hoppas det försvinner lika snabbt som det kom och att jag är bra tills vi ska resa. Det var allt för mig...

Kommentarer :

#1: Mamma.

Ja där kan man verkligen säga tur i oturen. Hade inte varit kul att flyga i det läget tror jag... :(
Håller tummarna för att ni kryar på Er fort nog och hinner njuta lite till värme också och att det sedan ordnar sig med passen och att resan går bra :)
Tänker på Er <3 Kramar mamma o pappa <3

skriven
#2: Agneta

Jösses, var det magsjuka? Då ska du nog inte ta citronvatten. Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :