4 år senare...

Var det dags igen att göra Snövit...Tiden går fort när man har roligt måste jag säga. Det gick riktigt bra och jag är riktigt nöjd för att vara första gången på 4 år. Snörvit har ett solo, dialog och ett mer vals likande par nummer med sin prins. Så väldigt annorlunda mot för Tangeld och Lejonkungen som vi gör. Jag klarade mitt hopp med en liten hand isättning så är nöjd över det. Aldrig gillat att hoppa i showen så det är en stor revange för mig. Det finns mycket karaktär att jobba på så ser fram emot att utveckla det mer! Tyvärr inga bilder då vi inte är tillåtna att ta det bakom kuliserna längre..
Dessa är tagna i från publiken på de söta dvärgarna så bjuder på den istället=)
 
Annars rullar allt på för fullt här. Sista showen är i gång nu sedan blir det kväller och hem och sova, 3 till i morgon och bussen går redan 8.15... Men allt är bra och vi har det bra!
 
Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar och mår hyfsat även i dag=)

Kommentera inlägget här :