Siesta Beach!

Vi kunde inte ha avslutat vår vistelse i Florida bättre än såhär:
Det var verkligen en kanon dag på stranden med lagom temperatur.
 
Nu har vi kommit fram till Florene, SC och man kan redan känna skillnad på luften och att det inte alls är lika varmt. Men betydligt varmare än hemma i Sverige är säkert då jag precis hörde från mamma att de har 6 grader och regn. Här lite halvmonligt och ca 20 grader så ganska behagligt. Inte varit ut en då vi fixat med att hyra bil och så. Vi bor nämligen i en typisk amerikansk stad där det bara är åkrar och inget runt omkring hotellet mer än några restauranger och mack. Ca 3-4 miles till mataffär och gym så värt att hyra bil för det så blir hämtade om ca 1 h. Då blir det vardags sysslor ala america=)
 
Innan dess ska jag försöka få lite pluggat. Har precis kommit i gång och det känns ganska bra. Måste säga att det är helt rätt att försöka börja här i USA för det är så ofta det inte är så mycket att göra. Som tex.här i FLorence då det inte direkt är sighseeing utan bara vardag som gäller. Samt resdagar kan man få mycket gjort som i går vid en 8 h bussresa... Jag hoppas jag inte börjat försent utan ska hinna med det, jag ska kämpa för det iaf!
Vi alla hade roligt på stranden i söndags med lite headstands av olika slag, (tror vi tjejer vann=)).
Yeah, here we go for a new tour! 2014-2015 will be a good one! 

Kommentera inlägget här :