En dag på stranden..

Vår första show blev inställd i dag så hade bara en nu i kväll 19.30. De tog jag nytta av och åkte till stranden efter att ha åkt ett långt ispass i morse. Var lugnt och skönt på isen så gick igenom mina understudies för D26B så vi är redo när vi kör i gång (vi missar största delen av vår rehearsals så tur att vi hinner förbereda oss här). De har ett stort game convention här i helgen precis intill vår show som Matvey gick på med några killar. Inget för mig så tyckte det var värt ett besök till stranden i stället. Dock måste jag säga att det inte är särskilt skönt då vattnet är hur varmt som helst och svetten rinner som bara den hela tiden…Ja men lite sol och bad skadar aldrig och skönt med lite avstånd från ishallen och hotellet. Dock blir man rätt slut så kommer att sova gott i natt!
 
Har aldrig sett att man inte får ta bilder på stranden men så är det. Tjuv tog några…Rätt coolt att vara på stranden med världens högsta byggnad i bakgrunden.
Såhär fuktigt är det ute att glasögon och kamera bara immar igen...Blir lite bättre efter ett tag=)
Jumeirah Beach park
Jumeirah Mosque
 
Showerna går bra och jag känner att jag kan allt ganska bra nu. Märks att vi hade lite mer träning denna gång så vågar ge järnet lite mer nu. Publiken älskar showen och är högljudda så super skoj, ja man känner sig som en riktig “rockstar” (showen heter Rocking Ever After och kommer förresten till Sverige i Januari).
 
Dags att sova 3 shower väntar i morgon och lördag.

Kommentera inlägget här :