De sista av Birmingham och lite vardags uppdatering i från Dublin...

Nu när showerna är i gång blir det äntligen lite tid att uppdatera blogg mm. Förhoppningsvis hinner jag bli klar innan veckan är slut, då vi har hela 14 shower denna vecka=) Arenan vi uppträder i denna vecka har bara en in/utfart så vi har lite längre mellan showerna för att de ska hinna med samt inte den största arenan så därför så många shower. Men det är ok, vi bor i hop med arenan så bara att gå till hotellet mellan showerna samt jätte stort gym med spa (20 m pool, bastu och jacuzzi) som vi passar på att utnyttja mellan showerna och efter. Var dit efter showen i går och simmade lite och bastade snabbt vilket var skönt vilket jag även ska passa på att göra i kväll! Isen är jätte liten denna vecka så det är gå på isen som gäller så blir inte jätte jobbigt vilket är skönt då vi har så många shower och långa dagar, samt orkar man gå på gymet som man gärna vill nyttja då det är så lämpligt. Till på köpet till allt detta bor vi mitt i naturen av Irland där det är jätte tyst att man hör fåglarna, vilket är jätte avkoplande och underbart efter en vecka i Birmingham där vi bodde mitt på partygatan vägg i vägg med alla nattklubbar som vi också passade på att testa på både lördag och söndag förra veckan. Ja vi hinner verkligen med mycket och har det toppen! Lite små synd att det snart är slut...
 
De sista bilderna i från Birmingham nedan:
Centenary Square, Birmingham
Viktoria Square
Några killar ville va med på bild=)
Mailbox, mysig shopping/restaurang/bar område nära vårat hotell. Jag var aldrig dit mer än att ta mig en löptur runt snabbt och tog några kort...Men bättre än inget=)
 

Kommentera inlägget här :