Glasgow!

Glasgow är Skotlands huvudstad. Vi gjorde inget speciellt där då vi var i väg på en heldags sightseeing runt Skotland samt var till Edinburgh en eftermiddag. Det var intensivt så hade en lugn chill day i Glasgow innan vi började jobba där vi strosade runt på gatorna och var på en lång fika i ett mysigt köpcenter. Det behövdes! Blev några bilder så här får ni även en inblick av Glasgow. 
 
Main shopping street in Glasgow
Princes Square in Glasgow, super cool building.
Inside princes square where we had “fika”.
 
Ursäktar att jag blandar svenska och engelska men jag skriver text för mig själv i mitt fotoalbum jag gör och där skriver jag på engelska så kopierar bara den när det är ont om tid för översättning hit till bloggen för att berätta vad det är..Hoppas ni ursäktar.
 
Nu är ytterliggare en vecka över och vi har bara en vecka kvar med D33. Vi flyger till Dublin, Irland tidigt i morgonbitti. Det kommer bli jobbigt då vi är trötta! har precis gjort en 9 pack som vi säger (3 dagar med 3 shower var dag). Men bara att bita i hop! Är super skoj och älskar showen särskillt när vi gör Rapunzel som vi gjort 4 gånger denna vecka och det har gått bra alla gånger. Så klagar inte=)
 
Hoppas ni alla har en fantastisk påskhelg och äter påskmat och godis även för mig!
 
Glad Påsk

Kommentera inlägget här :