Home sweet home=)

 
Men vart tog våren vägen? Fick riktiga vår känslor på Ireland då det var riktigt soligt och fint där, tom. varmt att man tog av sig jackan. Ja man kunde verkligen se att alla vaknat till liv och njöt av den första vårsolen som nedan när vi gick till Saint Stephens Green park där alla satt ute och njöt. Det var underbart! Tyvärr är det inte lika varmt och skönt hemma i Sverige men får hoppas det blir lite bättre medan jag är hemma!
St Stephen's Green is a city centre public park in Dublin, Ireland.  It is often informally called Stephen's Green. At 22 acres (89,000 m2), it is the largest of the parks in Dublin's main Georgian garden squares.
 
Tyvärr han jag inte klart med min uppdatering i från Dublin men jag jobbar på det nu i stället. Har inget planerat under dessa 2 veckor hemma utan det blir bara till att ta det lugnt och ladda batterierna innan jag flyger till Brasilien 30 april. Har en hel del att ta igen och skönt att göra ingenting då det varit intensivt de senaste 5 veckorna så jag kommer att vara road ändå=). Fick min flygbiljett i går men vet fortfarande inte så mycket mer än att jag åker 30:onde. Min visum intervju gick bra i Stockholm så nu väntar jag bara på att få pass med visum i hemskickat. Han även med att träffa Astird och Lisette i Stockholm och vandra gatorna lite själv och shoppa när jag ändå var där vilket var trevligt. Men nu är det lugn och ro som gäller!
 
More to come!

Kommentera inlägget här :