Nagoya!

Vi överlevde 25 shower och jobb i 10 dagar i rad...Ja helt galet och magiskt vad kroppen är bra på att anpassa sig och bli van att jobba så mycket utan vila. Ja man liksom kommer in i andra andningen. Måste säga att det gick riktigt bra och jag kände mig förvånadsvärt pigg. Var bara ett fåtal shower som kändes lite tyngre. Trots så många shower älskar jag fortfarande vad jag gör och jag lever mig verkligen in i rollen som Rapunzel här då det är 20 min långt. Samt smälter jag varje gång jag får ögonkontakt med publiken och jag känner verkligen deras stöd, support och uppskattning av vad vi gör på isen vilket gör att man vill ge 100 % varje gång. Ja för stunden känns det som livet är en dans på röda rosor och jag påminner mig själv om att ta vara på varje sekund. Tyvärr går ju en sekund väldigt fort... Ja alldelles för fort i bland...Men tack och lov att det finns så många bilder som fångar dessa magiska ögonlblick och som gör att man kan leva tillbaka i det hela i framtiden. Har tur som hittar många bra (och vissa mindre bra kort) på instagram. Delar med mig här nedan=)
 
 
 

Kommentera inlägget här :