It all has to come to an end...

Efter 7 veckors uppträdande i Brasilien var det i dag sista dagen. Inte nog med att det var sista showen i Brasilien utan det var även vår sista show som Rapunzel och Flynn här med D26B Treasure Trove. Jag och Matvey har blivit erbjudna rollerna som Rapnyzel och Flynn på D33 Magic Ice festival (där vi varit 3 gånger innan och jobbat extra nu senast i U.K). De är större roller då det är hela 20 minuter i den showen till skillnad från drygt 5 minuter här. Vi har frågat efter en förändring för att fortsätta utvecklas mer så det ska allt bli spännande och utmanande men samtidigt lite sorligt att lämna här då vi varit med denna show i 4 år nu och med vissa personer ända sedan jag började med Disney så i över 6 år..Vi är verkligen som en familj här i tourvärlden! 
 
Detta är en jätte bra show med många möjligheter och flera olika roller. Allt började som Tingeling och Ariel första året innan vi fick huvudroller som Rapunzel och Flynn. Vi har även haft möjligheten att göra Lejonkungen, Snövit och Aladdin, ja vi har verkligen haft turen att testa på många av dem vilket jag är evigt tacksam för. Jag kommer verkligen att ta med mig många fina minnen. Men som man säger här i show världen: It's never goodbye it's always see you later! Chansen att vi kommer tillbaka hit är stor, breakworkers behövs alltid så man ska aldrig säga aldrig=) Livet är fullt av utmaningar och de ska man inte vara rädd för utan ta för sig av så mot nya äventyr! D33 börjar sin tour i Japan om drygt en vecka och kommer turnera Japan, Asien och Australien/Nya Zealand. Dock måste vi först få klart med visum till Japan så vi flyger med D26B till Argentina på tisdag och gör visum där innan vi flyger vidare. Så inte helt hejdå till alla än utan några dagar till samt hinner vi se lite av Argentina trots att vi missar att uppträda där. Återkommer med mer detaljer när jag vet mer (allt har skett ganska snabbt så inte helt klart...)
 
Inget ont som inte har något gott med sig. Inte nog med att vi får turen att se lite av Argentina i väntan på att visum blir klart trots att vi missar den delen av touren. Utan Matvey skadade sig i första showen (sträckning eller något i ryggen så han inte alls kan röra sig) så var borta sista showen. Ville självklart inte alls sluta touren här så men fick chansen att göra Tingeling och Ariel i stället som första året så allt slutade som det började=). Ett bra plåster på såren så nu är det bara att blicka framåt. Matvey har jätte ont och svårt att röra sig nu men fått smärtlindrande av doktorn så han blir nog bra snart. Så tacksam att jag lärt mig en läxa av min knäskada, åk varje show som att det vore den sista så har du inget att ångra. Det är så sant!
 
Jag kommer aldrig att glömma min tid här med D26B och min allra första principal roll som Rapunzel..<3 Tack för allt D26B (åtminstonde för denna gång)!
D26B Treasure Trove 
 

Kommentera inlägget här :