Då var jag på plats!

Resan till Brasilien gick bra, självklart lång (ca 27 h dörr till dörr) men inte på värsta viset, Långflyget var över natten så sov faktiskt typ hela tiden, inte den bästa sömnen kanske men det gick fort iaf. Har nog aldrig flygit så långt utan att inte göra något, såg ingen film, läste inte något utan bara sov och sista tiden lekte jag lite med en super söt bebis som satt bredvid mig. Lagomt långa layovers med så klagar inte alls på resan. Det skiljer 5 timmar till Sverige så höll mig vaken när jag kom fram och la mig tidigt. Något som håller i sig så somnar 9.30 och vaknar vid 7 som aldrig händer annars...Får se hur länge det varar men rätt bra att vara i den rytmen då vi startar med reharsals i dag. I dag behöver vi bara jobba mellan ca 12-17 så rätt lugn start men antar att det blir hel dagar i slutet på veckan så då är det bra att vara morgon pigg!
 
Precis gjort lite morgon yoga vid poolen då jag är vaken så tidigt och Matvey sover. Nu ätit en stadig frukost som är bra här på hotellet. Nu väntar lite plugg innan det bär av till ishallen.
 
Hoppas allt är bra med er!

Kommentera inlägget här :