Robot restaurant in Tokyo!

Här kommer ett gammalt inlägg om Robot restaurant in Tokyo som jag har glömt bort att dela tror jag?? I alla fall så var det en väldigt annorlunda upplevelse så jag vill gärna dela med mig av det! Nedan är några bilder och en kort video som förhoppningsvis ger en inblick av hur galet det var! Det är en en relativt ny show i Tokyo dit mestadels turister kommer skulle jag tro (såg inte många japaner medan vi var där ialla fall). Kan inte säga att det var jätte bra direkt det var bara helt galet och en väldigt annorlunda upplevelse om jag säger så. Vilket vi tyckte var värt att uppleva eftersom vi varit och sett väldigt mycket i Tokyo redan...
Dan och Matvey i väntan på att det ska börja.
 
 
Vad säger ni, visst är det galet!!! Men som jag sagt innan är allt väldig annorlunda och extremt i Japan så inte förvånad att de har en show som denna=)
 

Kommentera inlägget här :