Ar det sant???


Ja kara vanner ni ser vad ni ser, det ar jag och Nancy Kerrigan.

Vilken dag jag var med om i mandags. Jag fick aran att vara med Ice theater of New York hela dagen. Jag hittade pa webben att det skulle ha en show, Linda hjalpte mig ringa och kolla upp det. Det blev ett mycket intressant samtal som ledde till att de bjod in mig att vara med dem hela dagen. Sa i det harliga vadret begav jag mig med taget in till New York. Forst var det uppvisning i Bryan Park (mitt i New York) for allmanheten. Jakligt haftigt att man kan aka skridskor ute mitt i gassande sol for det var riktigt varmt och harligt denna dag. Efter det begav jag mig med Ice Theater of New YOrk till Chesea Piers dar de holl en kvallsgala. Dar fick jag se nar det trande for showen. Gast akare for galan var inga mindre an Surya Bonaly, Derrick Delmore och sa sjalvaste Nancy Kerrigan. Efter galan var det cocktail party och darifran ar bilden ovan. Efter en mycket trevlig dag och kvall var jag hemma i Fairfield igen vid 24.00 och somnade lycklig i min prinsessang. For alla som kan konstakning forstar att detta var ratt haftigt!

Nu ar jag tillbaka till verkligheten igen. Har varit pa min dans i dag som jag alskar sa. Var riktigt kallt i dag faktisk nar jag cyklade dit, hade vantar pa mig. Sa nu behover du inte vara avundsjuk Agneta, inget solande i dag... Tro det eller ej sa flog det nagra fa snoflingor i dag.

Nu maste jag kila kara vanner, ska provjobba pa en resturang i kvall nagra timmar. Fa se hur det gar...

Puss och kram pa er alla=)

  
 Surya Bonaly aker i bryan park Sa nu vet ar allt lanat inkl. skridskor da all hennes packning forsvann pa flyget hit. Impad av att hon akte sa bra!                                                     

Michel Weiss. Han akte bara i Bryan Park och inte pa galan. Han hade sin son med sig och de skulle roa sig i New York efter detta.

Kommentarer :

#1: Sirran

Jag är så glad för din skull Sofie! Vilka månader du får vara med om =) Puss puss, till en NY tjej från en annan

skriven
#2: Mamma

Ja, är det sant? Mammas lilla stumpa har lyckats igen! Du har verkligen lärt dig att hitta och ta vara på livets möjligheter. Är så glad för din skull, förstår verkligen hur stort detta är för dig. Tycker faktiskt att jag riktigt kan känna din lycka i mitt modershjärta, det värmer! (i höstrusket) Puss och kram mamma.

skriven
#3: Sofie

JA vad jag far vara med om, helt otroligt! Mamma maste vara angeln som var med mig, den skulle ju ge mig lycka och det har den verkligen gjort=) Puss pa er

skriven
#4: Agneta

JA som konståkarfantast förstår jag att det måste varit en upplevelse för dig Sofie. Vilken häftig bild på dig och Nancy som dessutom syns på bild mellan er....för visst är det hon?



Kram Agneta

skriven
#5: Sofie

Ja det var en helt otrolig dag och det ar Nancy Kerrigan pa bilden bakom med. Pratade faktiskt med henne sjalv i ca 5 min. Hon har precis fott sitt 3;e barn och bor i Boston nu.Var lite coolt faktiskt. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :