Lunchbreak vid poolen=)

Ja i dag var jag ledig lite längre vid lunch så jag passade på att äta min lunch vid poolen. Även fast man inte hinner vara ute särskillt länge är det skönt att komma ut i solen och få lite värme. Vi har i dag på förmidaggen kört igenom första delen av showen och ska nu i eftermiddag köra igenom den andra delen av showen. Jag har även haft en parlektion i dag, vi var 3 par som var utplockaade från i går som fick lite mer hjälp av parcoachen. Jag har nu provat på min första dödsspiral och det var inte enkelt! Par är kul men svårt! Men bara träna vidare så hoppas jag på att hitta en partner.. I kväll kommer några från en annan show hit och hälsar på, det är bla några stycken som var med oss ett tag förra året. Det ska bli kul att träffa dem! Sedan är det ladda för disneyworld som gäller. Vi åker 8.00 i morgon och bussen hem går 23.30 så det kommer bli en lång dag men ack så kul är jag säker på, längtar!

hörs mer på måndag! Trevlig helg på er alla! Hoppas ni har skoj på gatufesten familjen!

Poolen vid hotellet.

Kommentera inlägget här :