Ont i halsen..

Ja i morse när jag vaknade hade jag ont i halsen och kände mig lite små hängig.. Men jag har överlevt dagen och mår ok. Gjorde förresten tingeling och det gick riktigt bra. Fortfarande ont i halsen i kväll men ingen feber. Började känna av det i går kväll när vi var på middag hos Ries familj som hon känner här. Det var riktigt trevligt, de hade ordnat så mysigt! Vi åt gås, skinka och massor av smaskigt. Fick lite familjejul trots allt. Nu ska jag sova och försöka kurrera mig då vi har en 11 h lång bussresa efter showerna i morgon till bridgeport. Sedan på måndag när vi kommer fram åker jag till Siri i NY och hälsar på, kan knappt vänta att få träffa henne så halsen måste bli bra tills dess!

Jag och Rie skålar med eggnog till välkomstdrink

Hela gänget som ar där!

Italiens kaka man äter på jul som Daniel från italien hade med sig.

Kommentarer :

#1: Sirran

snart, snart snart Sofie!!!!

skriven
#2: Mamma.

Tänk vad ni får prova på, får verkligen "smaka på" varje land :)

Hoppas resan gick bra, sjuklig som du var. Du lät verkligen dålig när vi pratade :( Förståndigt att du hoppade över showerna och skönt att du fick ha rummet kvar och kunde sova ordentligt.

Krya på dig Gumman!

"Kryapådigkramar" från din kära familj i Bollnäs :)

Tänker på dig!!!

skriven

Kommentera inlägget här :