Varför sjuk..??

Ja det finns ju bättre saker att göra som att träffa Siri i NY! Men nej jag har fått stanna hemma pga att jag är sjuk. Var inte med i showerna i söndags och efter det har det brutut ut i ordentlig förkylning..Det var tur att jag inte åkte till Siri för trots att jag har varit hemma dessa dagar så  är jag fortfarande inte bra. Är bättre men något mystiskt i kroppen..Vi har första showen i kväll, får se hur det blir med den, kanske bättre att ta en dag till hemma så jag fixar resten av veckan som är full späckad..Är jag velig i vanliga fall är det inte lättare när man bara vill det bästa och är halvsjuk..

Hoppas ni alla i Sverige mår bra och laddar för för fullt för Nyår!

Kommentarer :

#1: Maja o Richard

Gott nytt år sofie!



Jag (Maja) är också sjuk.. bläää



Puss o krya på oss :)

skriven
#2: Agneta

Vilken otur för dig Sofie! Att vila sig in i nytt år är säkert inte fel det heller, även om det kan kännas tråkigt.

GOTT NYTT ÅR önskar vi dig alla i huset på Decauvillegatan. Kramar

skriven
#3: Mamma.

Det var nog ett klokt beslut att stanna hemma igår också. Hoppas Du känner dig bättre idag, aldrig kul att vara sjuk.. men men..

Pappa och jag har precis ätit en riktigt god middag på tu man hand. Inte utan att vi känner oss lite gamla, Du är i USA och Pontus i Gävle. Sedan ska vi gå till Skoglunds och fira in det nya året :) (Lena jobbar först) Kan fråga dom, deras barn är också borta...

Skämt o sido: GOTT NYTT ÅR GUMMAN! Hoppas ni hinner fira lite också mitt i allt showande :)

Må så gott och var rädd om dig :)

Nyårskramar i massor från mamma o pappa!!!

skriven

Kommentera inlägget här :