Allt har gått bra=)

Vill bara tala om att det gick bra i de 2 nya numren i dag och tur är väl det, gjorde tom. ett riktigt bra lyft som jag har i Aladdin...(kanske var din lyckönskning Micke för antar att det betyder något sådant?? Visste inte att du var från Finland..? och tack för orden!) Jag hoppas det fortsätter gå bra för det är hård konkurrens om platserna just nu..Det gäller med andra ord att göra bra i från sig. Det är fortfarande lika kul iaf! Numren jag var med i i dag är så bra musik så där kan man verkligen njuta. Det han ja dock inte göra i dag då jag var så nervös och koncentrerad men ska försöka göra det nästa gång, är ju rätt häftigt att åka för så mycket publik och i detta ljus och ljud. Man känner sig riktigt proffsig faktiskt..

Jag har även provat paråkning för första gången nu.Riktigt kul, men svårt! Vi har en paråkningstränare här denna vecka som hjälper till. Hade basic lyft i går på golvet och det var inte så lätt som det ser ut...Jag är helt blå i dag=( Sedan hade vi basicåkning på isen i dag. Många kan ju redan åka paråkning eftersom det är mycket sådant i showen men jag hade tur och hittade en kille som också är ny med det så vi passade bra i hop. vem vet han kanske kan bli min prins om jag ska åka solo någon gång i framtiden för då behövs ju en sådan... har dock inte frågat honom än, bara en tankte från mig..=)

nej nu måste jag sova för i morgon är en lång dag med 3 shower + att jag ska göra audition för Snövit efter showen,sjukt nervös, igen..

Här följer äntligen lite bilder... Lovar att det kommer mer i framtiden!

Jag i min fina morgonrock, (blev verkligen nöjd med den, tur jag köpte den Soffan! Har fått så mycket beröm för den.) Man måste ha det när man springer runt mellan  numren. På denna tavla står alltid all info, tex vilka nummer man ska vara med i för det är alltid olika+ alla tider och allt så den måste man kolla ofta!

Jag inför finalnumret.

Jag inför balen i askungen.

Jag inför drillnumret. (Vi är soldater i askungen)
Detta är Johan som duke i askungen
         Så här ser det ut när vi sminkar oss. Alla har sin egen plats. Och så här fin blir man när det är klart.. (Alla är tvungen att ha en sådan strumpa på huvudet, skit fullt men till för att dölja håret eftersom vi alltid har peruk.)

Nej nu får det verkligen bli godnatt. Tog mycket längre tid än jag trodde att lägga upp alla bilder men har ju lovat att det ska komma rätt länge..får sova 5 kvart i timmen ist=)

Kommentarer :

#1: Maja

Vad fin du är i dina dräkter. Måste vara roligt att ha på sig dom :)

Nu är bilderna brända på skiva och skall postas i morgon. Tog med alla bilder som sebbe och sofie tagit. En del är mindre bra men du kan ju avgöra det själv :)

Lycka till i morgon på audition, vi håller tummarna för dig även fast det kommer gå kanon bra för dig! :)

Puss o god natt från sverige

skriven
#2: Mamma

Fina bilder, riktigt roligt att se. Kul att de nya numren gick bra. Var allt bra orolig i går kväll sedan du sagt att om lyftet inte går direkt går det inte alls...Håller tummarna hela dagen idag. Först för dina shower och din audition, sedan för Pontus som tävlar i bänkpress och till sist för Bollnäs i körslaget, så mina tummar kanske blir lika blå som din kropp efter lyften.

Kramar och lycka till från mamma.

skriven
#3: Micke, Siris pappa

Kul att se dig i ditt glamorösa jobb.

Lycka till i din audition.

skriven

Kommentera inlägget här :