Black market!

Ja i går var vi på black market och vi överlevde=) Det var faktsikt inte alls så farligt som jag trodde det skulle vara. Det kändes lite som vilken marknad som helst som man kan se här i Mexiko bara att det var mycket större.. Vi var där på morgonen och då är det lite lugnare så det var ju bra. Efter marknaden var vi på det fina köpcentret och shoppade lite. Jag hittade lite små fynd både på marknaden och på köpcentret. Efter det var jag och fixade mina naglar och sedan på massage. Det var såå skönt! Behövde det verkligen! Så ont i kroppen och mina naglar såg förjävliga ut..Det kändes bra efteråt..Kvällen avslutades med super god middag på Prego, en italiensk resturang. Jag åt så jag höll på att spricka..Som ni kanske förstår var det en bra ledig måndag nog för att det inte blev så mycket till vila..Har 2 shower i dag och i morgon så det händer inte så mycket annat så då ska jag bara vila och packa..Vi ska ev på en brasilansk resturang i kväll, det ska bli gott för maten i brasilen var jätte god, eller vad säger du pappa??

Hoppas allt är bra med er där hemma! Ingen som har något roligt att berätta eller så?? börjar sakna Sverige nu så vore kul att höra något från er!

Erik, Sari (den finska tjejen jag träffade på flyget hit), jag, Mel vår PD och Daniel

De lagade äkta italienska pasta framför bordet som var jätte god! Detta är saris favorit resturang och hon som varit i Mexiko många gånger kommer alltid tillbaka hit.

Puss å kram

Kommentarer :

#1: Hanna

Hej Sofie! Skönt att du mår bättre, jag kan förstå att det tar på kraffterna med alla shower om man inte får i sig tillräckligt med näring! Hoppas nu att det blir bättre! Jag är för tillfället ensam hemma i HBG, de andra är i stugan och nu de tre senaste veckorna har jag jobbat (väldigt mycket men sista veckan nu!) Här efter har jag en vecka hel ledigt från jobb och träning innan vi går på is igen! Det ska bli roligt att börja åka igen!



Bilderna från pyramiderna var fina! Det måste ha varit en sevärhet att komma ihåg!? Det här fariytale temat som ni verkar ha på showerna låter ju också roligt, jag tycker att du iallafall passar som en liten tingeling!



Vädret är dåligt i Sverige, det har typ varit regnrekord i juli månad men vi hoppas på bättre väder i augusti!



När kommer du tillbaka till Sverige igen!? Se till att komma inom Decauvillegatan också, det hade vi alla uppskattat!



Hoppas att den sista tiden i Mexico blir lika bra som den första!



Många kramar // Hanna

skriven
#2: Maja

Åh så du sliter lilla sofie :) Ja här öser regnet varje dag och det är ganska kallt... pissesommar som richard skulle sagt :D



Ja nåt kul att berätta... vi funderar starkt på att ta två veckor i thailand i november och sedan tre veckor till filippinerna och hong kong i februari... så det blir till att spara sina slantar :)...



Ha det nu så bra o se till att lyxa till det lite mer med massage o manikyr :)



puss o kram

skriven
#3: Mamma

Låter som en härlig dag. Hoppas det blir lika bra i kväll. Ja blir det som det var i Brasilien blir det bra, det håller pappa med om:)

Vi har också haft en lyckad kväll. Precis kommit hem från Orhalla där vi lyssnat på Sol, vind och vatten, en hyllning till Ted Gärdestad med Janne Schaffer, Johan något (suverän, låter precis som Ted) Molly Sandén, Alice och Jan Johansen.

Sol, vind och vatten, ja det stämde verkligen in med scenen på vattnet och allt, riktigt bra var det. Tänk så mycket bra musik han skrev Ted tillsammans med sin bror:) Brorsan Kenneth och pappa Arne var också där.

Vi var där tillsammans med Lena och Arne. (Klara var också där)

Ja det var väl något positivt att vi tog oss iväg någonstans?:)

Lycka till med fortsättningen och Må så gott!

Kram mamma och pappa.

skriven

Kommentera inlägget här :