Uppe från en dag vid poolen..

Nu har jag precis kommit upp från poolen. Det var jätte skönt men tom jag som älskar solen fick nog. Den är så stark att jag inte orkade mer. Jag har nu ätit lite lunch på rummet och tar nu det bara lugnt. Tänkte gå ner igen men Becki (tjejen jag delar rum med) kom precis upp och sa att det var kallt nu och att det regnade lite. Jag ska faktiskt lägga mig och vila lite middag ist och läsa i min bok som jag sällan gör. Antagligen går vi ut någonstans i kväll för att äta middag så vi får se oss omkring lite. Men jag lovar att passa mig och aldrig gå själv, nog för att det faktiskt känns ganska tryggt. Men det är klart nu har jag ju inte gjort så mycket..Vi får åka taxi direkt utanför hotellet till ishallen och sedan har vi bara varit på hotellet. Men bättre det säkra före det osäkra!
  
jag på balkongen redo för poolen

Antoniette, becki och jag vid poolen

Kommentera inlägget här :