Börjar med att säga grattis till brorsans SM-silver, härligt jobbat!

Ja nu är även denna vecka avklarad och vi är nu på väg mot Moline i staten Illinois. Det är en bussresa på ca 3 h. Veckan har gått bra är dock väldigt trött, som jag älltid är en söndag men det är väl förståligt med tanke på alla shower vi har. Jag har varit tingeling 3 shower och även dvärgen glader 2 gånger denna vecka. Det är kul med nya roller men samtidigt spänning på ett annat sätt. Dvärgarna är verkliven inte lätt, numret är rätt långt och alla dessa steg i de stora kostymerna är svårt! Svätten rinner av mig när vi är klara..Men kul att testa på! Annars jobbar jag på med Aurora..Känns lite bättre i fötterna nu så hoppas det är på väg åt rätt håll så jag kan träna normalt. Det bästa är att inte stressa något utan jag ska låta det ta den tid det tar. Ryggen känns också bättre så vi kan försöka med lyften igen men jag måste vara försiktig så det inte dras upp igen..

Des moines var som sagt inget jätte speciellt men tog nån bild när vi strosade runt i staden. Samt en bild från thanksgiving lunchen som var jätte god!
State capital för Iowa
 City hall
 
Jag önskar er alla i sverige en trevlig första advent, kan inte fatta att det är jul..Gud vad tiden går fort!

Kommentera inlägget här :