Grattis pappa!

Ja ett stort grattis på födelsedagen! Kul att prata med dig idag. Hoppas middagen blev god (men det tvivlar jag inte på..) och att ni gillade den belgiska ölen. Vill även passa på att gratta kusin bea som fyllde i går. Hoppas du hade en bra födelsedag!

Ja nu är vi i Des Moines i Iowa. Det är lite bättre stad än förra veckan men ingen höjdare så blir ta det mest lugnt även här. De har en relaxavdelning på hotellet som jag snart ska teta på (passar bra då det regnar ute). Ska tillbaka till doktorn i morgon för min rygg då det inte har blivit bra. Ska försöka få mig en remiss till kiropraktor då det hjälpte sist gång. Svårt att veta vad som är bäst när det inte är jätte dåligt men tror det är bättre att gå i väg om jag kan. Annars försöker jag bara vila och ta igen mig så hoppas fötterna  ska kännas lite bättre i morgon när det är dags för show igen.

kram på er alla!

Kommentera inlägget här :