Lämnar Florida..

Ja nu sitter jag på flygplatsen och ska snart till att flyga till Kalifornien..Kan inte fatta att vi redan varit i Florida i 5 veckor, nog för att det känns som jag varit borta i evigheter..Vi flyger nu till Biekersfield där vi ska vara första veckan. Vi är lediga ända till fredag då vi har första showen. Det ska bli så skönt med lediga dagar. Vi håller på att planera vad vi ska göra dessa dagar, ni får höra sedan vad det blev..

Showerna i helgen har väl gått bra förutom att jag inte är nöjd med Tingeling så jag är lite nere efter det. Jag vet att det kommer fler chanser och det är bara bita i hop och göra det bästa. Det som fattas är mer rutin för det är nervöst att åka för så stor publik och helt annorlunda med ljud och ljus..Jag ska försöka njuta av dessa dagar nu och ladda om så förhoppningsvis är jag mer positiv när det är dags för show igen till helgen.

Jag passade på att njuta av Miami en sista gång i går kväll med middag och de fantastiskt stora och goda drinkarna som jag har tittat på hela veckan när jag gått förbi. Det var trevligt och gott! Som ni ser var drinkarna verkligen enorma...
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Ser riktigt mysigt ut! Det gjorde du rätt i som passade på att njuta av sista kvällen i Miami :)

Skönt med lite ledigt för dig nu, det behöver du. Sedan kommer du tillbaka positiv och tror på dig själv :) Vi älskar dig och tror på dig!

Idag har jag bokat resa!! Så nu dröjer det inte allt för länge innan vi ses, längtar.. :)

Kram mamma.

skriven
#2: Sofie roberg

Å vad kul att ni kommer familjen! längtar så!kan inte fatta att vi ses om mindre än 4 veckor=) puss

skriven

Kommentera inlägget här :