Limousin..=)

Ja i dag kan jag skryta med att jag åkt limousin för första gången i mitt liv, (får hoppas det inte är för sista dock..=p). Vi hade tidig morgon PR i morse, 6.45 skulle de hämtta upp oss. I sista minuten kommer jag nerspringande från hotellet och tittar mig om och undrar vilken shuttle som är vår..Ser ryggen på en kille som också ska med och han hoppar in i en vit stor och snygg limousin mitt utanför dörren. Nyvaken som jag var fattade jag det knappt men vi åkte alltså limo till ishallen, coolt säger jag bara!

Hinner inte skriva mer nu utan måste i säng så jag orkar med morgondagen med hela 3 shower + att jag ska göra tingeling, det ska iaf bli kul! Har inte gjort mkt i dag men han med stranden några timmaar i går vilket var härlligt. Vad passar inte då bättre en att avsluta med 2 bilder därifrån bara för att göra er hemma i Sverige lite mer avis..=) Tänker på er alla!

En luftballong kom seglande, ser härligt ut!

Vad skulle man göra utan vatten?? Jag älskar havet!

Kommentarer :

#1: Mamma

Javisst blir vi avis :)

Lycka till med Tingeling! Du får bita ihop två dagar nu så får du lite välförtjänt vila sedan.

Kul att vi hann prata igår :)

Kram mamma.

skriven
#2: Sirran

Tjena gumman! Bra att du jobbar hårt och tar det lugnt när du är ledig =) Vattnet ser hääärligt ut! Själv pluggar jag genetik, joho...eller inte..haha! på en lördag. Var ute med tjejerna igår, det var kul. Ikväll vet jag inte vad som händer. Pussar!!

skriven

Kommentera inlägget här :