Allt kommer till ett slut..


Avslutningsbild av all cast och crew för Princess classics 2009-2010

Ja det är med blandade känslor jag lämnar USA efter detta år. Ska jag sammanfatta det har det varit ett utvecklande och lärorikt år på många sätt. Jag har utvecklats på många olika sätt både som person och konståkare och är väldigt tacksam för det. Jag har många minnen med mig för resten av livet och kort ska vi inte tala om, så många av olika slag. Jag är otroligt glad över vad jag får vara med om och har insett att jag verkligen gillar detta. Åkte skridskor en sista gång i morse innan showerna och då insåg jag att jag älskar detta och är inte redo att lämna än. Med lite vila kommer jag vara taggad att komma tillbaka och anta nya utmaningar och bli bättre på allt. Jag gillar verkligen paråkning och vill utvecklas mycket mer där. Men först vila då kropp och knopp behöver det. Längtar så efter alla nära och kära då jag varit borta i 8 månader..

Sverige here I come!
Reser i morgon bitti 9.00 och är på Arlanda tisdag 9.30 om allt går som väntat.

Ses snart!

Kommentarer :

#1: Maja

Härligt att du kommer hem Sofie!



Have a safe trip!



Kramar

skriven
#2: Mamma.

Ja snacka om att längta...

Alla dina nära och kära längtar...

FIN bild! Är det Du som är Tingeling?

Hoppas resan går bra och många kramar från oss härhemma som LÄNGTAR.

VÄLKOMMEN HEM, snart ses vi!!!

KRAM Mamma.

skriven
#3: Richard

Du är välkommen hem Sofie, skall bli kul att få träffa dig igen. Vilka äventyr du får vara med om. Helt fantasktiskt. Är så avundsjuk. Jag får ta de när jag är pensionär :-)



Kramar Richard

skriven

Kommentera inlägget här :