Vilken jul!

Ja gud vilken underbar jul jag haft och en jätte mysig tid hos familjen Coursens. Det har varit jätte skönt att vara ledig men ser faktiskt fram emot att vara på plats igen med showen och Matvey som nu är i Providence, RI. Under resans gång insåg jag hur mycket jag gillar mitt jobb och ser fram emot att starta igen, första showen i morgon 12.00 sedan ytterliggare 2 st så det blir full rulle på en gång! Jag är så otroligt tacksam för allt som familjen Coursen gjort för mig denna vecka, det betyder så otroligt mycket att få vara med en familj när jag inte är närheten av Sverige. Är så glad för alla nära och kära jag har och ni alla betyder så mycket för mig! Hoppas alla hade en god jul!

Julafton tillbringades hos Lindas syster med alla kusiner. Det var middag, paketutdelning och paketspel där alla får en present var samt fika och massa gott! Alla är så himla gulliga så jag är väldigt glad att få vara del av allt detta. I dag firade familjen själva med paketöppning framför öppna spisen, frukost sedan promenad med hundarna i skogen en sista gång för mig, lunch och sedan begav jag mig. Som sagt en mycket bra ledighet! Här följer några bilder och mer finns på facebook. God fortsättning på er alla!

Mrs and Mr Coursen och jag.

Alla barn

De långa matbordet med alla samlade för middag!

 

Kommentarer :

#1: Mamma.

God Fortsätttning Gumman!

Det är tur att Du har nära och kära världen över när Du är så långt hemifrån...

Lycka Till med showandet igen!

I dag har vi nog fått nästan 50 cm snö... Är verkligen vinter här nu!!!

Snöiga kramar hemifrån, mamma. Hälsa matvey också!

skriven
#2: Marcusanja

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

skriven

Kommentera inlägget här :