Panama here I am!

Ja nu har jag precis anlänt till hotellet i Panama. Kan inte fatta vad jag hunnit med mycket den senaste veckan, helsingborg, stockholm, Bollnäs och nu Panama. Det säger rätt mycket så det blir en snabb redogöring för allt jag  gjort sedan sista inlägget då det är en hel del..Kan inte säga mer än att jag har haft en fantastisk tid i helsingborg med massa skoj. Allt i från utgångar, strand dagar, utflykter, möhippa och många trevliga stunder med underbara vänner. På vägen hem mot Bollnäs han jag med ett stopp hos Sofia i stockholm som var mycket trevligt med bla en kväll med allsång på skansen. I bollnäs väntade som alla vet den välkända brännbollyran som blev en klockren helg med rolig utgång. Sedan var det packa som gällde för Panama och nu är jag här efter 29 h på resande fot...Usch säger jag bara och till på det har jag ingen väska igen..Fattar inte varför det alltid ska vara strul för mig..Men men jag lever och det är väl viktigast!

Saknar redan sverige och underbara vänner och familj...Detta är inte roligt just nu..Ska sova  lite nu och se om det kan hjälpa lite..

Ska försöka bättra mig på bloggandet igen. Har varit dåligt med det i Sverige men känns inte lika viktigt då..Lovar även att  det ska bli bilder. Kameran är super!

puss på er alla underbara!

Kommentarer :

#1: Maja

Härligt att höra att du lever Sofie! Klart det känns jobbigt just nu, men efter sömn och god frukost så ska du se att allt blir bra. Vem behöver resväska.. ut och shoppa vet ja... nej just det ja.. du gillar ju inte det :-D



Sköt om dig och njut!



Puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :