Jag var duktig och stod ifrån..

Ja fast jag känner mig bättre och är enormt uttråkad var jag duktig och sa ifrån att vara med i show hela denna vecka. Det var bara 2 dagar kvar här i Lexington så jag tror jag tjänar bäst på att vila helt och vara mer laddad inför nästa vecka. Ryggen känns mycket bättre och jag kan röra mig mkt bättre utan att behöva vara rädd för att det ska göra super ont.  Har kunnat gå på gymet och göra lite lätt vilket är bra men smärta finns kvar. Vila lite längre skadar aldrig fast det är ett svårt beslut att ta när man klättrar på väggarna..

Jag gjorde pannkakor i går igen, ja gud vad vi har ätit pannkakor på sista tiden men det är så gott och vi har haft bladning kvar som vi ville göra slut på nu innan vi ska flyga. Så i går slog vi till ordentligt med allt smarrigt som kan tänkas till. Det var sylt, glass, jordgubbar, bananer och chokladsås..Ja inte det nyttigaste men gott var det! Jag är en hejare på pankakor nu..=) Matvey smaskar i sig med god aptit!

I dag har jag suttit ute i solen och läst medan jag tvättade. Ja det har varit underbart väder! Annars har jag mest gott igenom mina resväskor och planerat packningen då vi ska flyga på måndag igen..Bara 4 veckor kvar i resväskor för ett tag nu...Kan knappt vänta att träffa alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter som ett bra beslut :)

Härligt att Du fick chans till lite sol i din rekreation, solen gör alltid gott :)

Smarriga pannkakor, ser härligt ut, nygräddade pannkakor på hotellrummet :)

Om Du visste vad vi ser fram mot att få träffa DIG!!!

Massor av kramar från mamma, pappa o Pontus. Hälsa Matvey.

skriven

Kommentera inlägget här :