Snart får jag se fam Coursen och Siri..=)

Kom precis hem efter en god middag, ja för en gångs skull var det skönt och gott att äta ute. Vi har lagat mat hela veckan + att jag varit så mkt själv pga av inget showande så det var kul att komma ut. Vi flyger i morgon så vi har lämnat våran spis med truckarna så vi kunde inte laga så det passade bra.

Måste krypa i säng nu för i morgon bär det av tidigt mot Worcester som är vårat nästa ställe. Bussen går 8 för att sedan flyga med layover i Chicago och komma fram i Providence 16.30. Men när vi landar i Providence ska jag ta tåget till fam Coursen och hälsa på dem tills torsdag. Det ska bli så himla kul att få se alla dem en gång till innan jag åker till Sverige + att jag ska åka in till NY och träffa Siri en sväng, jippi. Ska bli så skönt att det händer något då jag är så uttråkad efter denna vecka..Min mun kommer gå i ett...Tror detta kommer göra mig toppen så förhoppningsvis är jag redo för show igen på torsdag..Skadan går åt rätt håll.

Natti natt på er alla som redan sussar gott i Sverige!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Ha det så kul, låter både roligt och trevligt och är nog precis vad Du behöver nu :)

Hälsa så gott både till Coursens och till Siri.

Kramar från oss som längtar efter dig här hemma :)

skriven

Kommentera inlägget här :