Gud vad jag älskar mina nära och kära!

Nu har jag snart varit i helsingborg i en vecka och hunnit träffa ännu fler av mins nära och kära. Mitt rum hos fam Christensen stod kvar, så skönt att ha någonstans att komma då detta faktiskt känns som hemma.

Det är verkligen skönt att vara i Sverige. Tiden går super fort så jag försöker njuta så mycket jag kan av dagarna. Jag unnar mig att bara vara och umgås. Det blir lätt att man känner att man inte gör någonting vettigt men jag har insett att jag får inte känna så, detta är ju trots allt min semester och man måste vårda sina relationer så jag passar på så mycket jag kan nu. Det är lika viktigt och det betyder massor för mig. Jag har aldrig tidigare haft möjlighet att gå och fika eller gå en runda på stan när som helst så jag passar på nu. Det är kul när man vet att det bara är för en stund.. För att inte bli allt för rastlös har jag köpt gymkort så jag tränar massor och håller i gång. Både för att tänka på formen samt för att det är jätte kul + att man trots allt får lite vardag i det hela. Sedan försöker jag ta tag i små sker man alltid skjuter på som att ordna med kort som nu skulle kunna vara ett heltidsjobb efter allt resande..J

Nu är det ca en vecka kvar i hbg innan det blir Bollnäs några dagar för att sedan bege mig mot sydamerika. Jag hoppas på en lika bra vecka med massa roligt och en del nytta!

Kommentera inlägget här :