Sista dagen på vårat jullov..

I morgon börjar vi med show, 3 st på en gång..Så det blir skillnad från att ha sovit så länge vi velat och tagit det lugnt i en vecka. Är nog dags att röra på sig nu då vi ätit massor av godis, tack mamma för lite svenskt!

Men ska inte klaga, vi har haft det jätte bra denna vecka och kan summera julen som bra.

Min härliga svenska julaftonsfrukost med risgrynsgröt som jag lagade samt liknande leverpastej som jag hittade, jamm!

Redo för julfirande med Karly och Sean.

I dag sov vi länge, skypade med familen och Siri, tog en lång promenad i vackra Boston sedan har jag gjort knäck för första gången, (den ligger på svalning nu så får se hur den blev sedan..) men den smakar gott iaf! Tittar på polar expressen nu innan jag ska sova.

God fortsättning på er alla!

Kommentarer :

#1: Agneta

GOTT NYTT ÅR! Kramar från oss alla på Decauvillegatan

skriven
#2: Sofie

Tack så mycket Agneta och detsamma!

Hälsa alla så gott!

skriven

Kommentera inlägget här :