Girls party och möhippa!

Japp det var vad som stod på schemat under gårdagskvällen. Det blev jätte lyckat! Vi hade dekorerat ett rum där vi höll till innan sedan var på en dansclub precis intill hotellet efteråt. Electric coyboy hette den. Där hade de 4 tjejerna uppgifter att göra, ja ni vet hur det är på möhippa..Killarna var också på dansklubben, skoj för jag och Matvey har inte varit ut på club många gånger tillsammans.. Tror i princip alla från konståkarna var med ut vilket var skoj. Jag tog det lite lugnt med tanke på foten men det gick bra! Tyvärr kommer inga bilder då datorn inte vill ta emot dem..

I dag har det regnat hela dagen så vi har inte gjort något speciellt. Jag var till doktorn och tog bort mina stygn. Det gick bra. Det såg fint ut, lite öppet precis där skenan skar in så jag måste vara försiktig så det håller i hop. Men lindar jag ska det vara ok att åka skridskor så jag ska vara med i morgon då vi har första showen=) börjar med en morgon show 10.30 och en 19.00.Yeeee!

Nu är det gymtime innan det blir sängen..

tjao!

Kommentera inlägget här :