Mätt så jag tror jag ska spricka..

Har nog ätit för resten av veckan tror jag..Vi har precis varit på japansk buffé med sushi och allt där till samt ett otroligt efterrätts bord med chocklad pudding, frukt och glass mm. Ja allt fanns så hungrig behövde man inte gå därifrån. Tur man inte äter buffé var dag! Men det var gott och vi hade trevligt.

Det är ju vår lediga dag i dag som vi verkligen tagit vara på. Först härlig sovmorgon, sedan bara slappat hela dagen och jag hade sådan tur som fick massage av Matvey 45 min=), min kropp är helt slut så det hjälpte. Vädret har varit dåligt så blev ingen sol men han med ett dopp i poolen iaf.

Vi blev bjudna på grillat i går som våran crew stod för. Vi brukar ha det i bland utanför ishallen och det var perfekt väder för det i varma florida så tom jag slapp frysa. Vi firande även Tomas som fyllde 30 år. En mycket trevlig kille från Tjeckien som vi umgås med tillsammans med karin hans flickvän från Frankrike. En lagom kväll efter en lång vecka av jobb. Men allt går bra och nu är det bara 5 dagar kvar här i Lakeland innan vi beger oss till San diego och är redo för tour. Men vi har preview på torsdag så då ska allt vara klart. Hoppas på det. Vi har haft några genrep nu med kostymer och det har gått ok. Lite svårt med snabba byten för en del men genrep och reharsals är väl till för det..Jag är jätte nöjd med mitt show schema och älskar tingleing och Ariel. Så coolt att få flyga i tingeling och Ariels kostymer är så vackra och passar mig perfekt, ja det känns toppen!


Ska sova nu och ladda för dessa sista 5 dagar här!

puss och kram till er alla!

Tomas med hans tårta han bjöd på.

Firande av Tomas i hans rum innan bbq.

Abi, Karin, jag och Matvey från förra veckan mexikanska middag. De var vi + Tomas som var i väg i kväll med.

Kommentarer :

#1: Mamma.

Sushi och efterrättsbord låter underbart...:)

Längtar efter att få se lite bilder med kostymerna...

Lycka Till på torsdag!

San Diego låter mysigt... Längtar efter dig...

Vilken tur Du har att Matvey är så omtänksam...

Många kramar mamma.

skriven
#2: Sofie

Ja jag har tur som har honom:) saknar er med mamma. Fullt upp nu sa ej tid att skypa idag.. Men snart lugnar de sig forhoppningsvis. Puss kram

skriven

Kommentera inlägget här :