Showen är i gång ..

Ja nu har vi kört 2 riktiga shower med alla kostymer, smink, fullt ljus och spotlight. En i går och en i dag. (Bara publik som saknas..=)). Dagarna är verkligen långa nu, 13 timmar per dag har vi jobbat så finns ingen tid till annat än att sova och äta och det är knappt..Men bara att bita i hop, några dagar kvar nu.

Vi har även haft photo shoots i dag. Eftersom detta är en ny show ska nytt program göras och till det behövs det fotas. Även för att dukumentera alla kostymer från alla vinklar.  Tack gode gud att jag inte är modell för det skulle jag aldrig ha tålamod till..Det tog ca 45 min per nummer att få till en bild. Bara att stå blick stilla och inte röra på sig och smila hela tiden. Det var ett riktigt proffs team på ca 15 personer som hade kameror, datorer, lampor och all proffs utrustning som behövs..Jobbigt fast ändå kul. Önskar vi själva kan få dessa bilder men det går ej. Han ta en snabb bild i min Ariel final dress så ni får ett litet smakprov iaf=)


Jag i min fina Ariel klänning till final numret. Sydd efter mig så den passar perfekt, älskar den!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Såå fin!!!

Lycka Till med showandet nu... :)

Kramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :