På banan igen...

Ja nu tror jag att jag börjar komma på banan igen, snittar 10 timmar/natt då jag är jätte trött. Har vilat några dagar nu från träningen med enbart promenader så i dag var det dags för första riktiga passet igen. Det kändes bra. Ska försöka köra 2 veckor nu rätt tufft. Man behöver ju en uppbyggnads period och eftersom vi snart åker igen får det bli endast 2 veckor. Tycker inte om att köra tufft för ben när jag åker skridskor så passar på nu. Har jag kört bra dessa 2 veckor spelar det inte lika stor roll hur det bli när vi är i väg i sydamerika. Alltid svårare att köra bra där när man inte vet hur det är med gym och så samt hur vädret är + att det är mycket med showerna...

Avlsutade kvällen en massage hos en granne som masserar och nu är det lite film dags innan sängen väntar.

Avlutar med att säga att jesus chirst superstar var jätte bra i stockholm i går. En trevlig dag med mor och moster!

Jag och Ariel=)

Kommentera inlägget här :