Svensk cider!

I går var en blandad dag. Först gym sedan ett PR event, kallat flash mop. Vi var på en vanlig ishall med koståkare och allmänhetensåkning och gjorde vårat uppvärmningsnummer med deltagande från dessa åkare. Det gick bra. Jag vet varför jag inte tävlingsåker längre, fy så kallt de är i en vanlig ishall och stor is...

Efter det var jag på yoga, skönt men lite för lätt klass för min del. Matvey hade lagat soppmiddag som vänatade när jag kom hem. Smakade utsökt. Vi var sedan på en bar intill hotellet, där hade de svensk cider. Första gången jag dricker det utanför sverige, det var såååååååååå gott!

Jag och Drew en crew kille med min cider=)

Kommentarer :

#1: Mamma.

Nu är det nära... Låser strax dörren för att påbörja resan till dig kära dotter :)

Massor av kramar från oss som längtar riktigt mycket tills vi ses nu...

Syns snart då, kram mamma, pappa o Pontus.

skriven

Kommentera inlägget här :