Deklarationen gjord=)

Så himla glad och nöjd att  jag har fått den gjord i dag. När jag jobbar för Disney on ice i USA skattar vi här och behöver därför göra deklaration. Vi gör det via online service där man fyller i all info och sedan skickar elektroniskt. Matvey är väldigt intresserad och sätter sig in i det hur man gör för att få tillbaka så mycket som möjligt. Eftersom vi lever tourliv har vi rätt att göra avdrag för i princip alla våra levnadskostnader. Det gick bra för mig och får jag den godkänd får jag nästan tillbaka allt jag skattat. Bara att vänta och se.

För övrigt är det väldigt trist väder med blöt snö och blåst här i London. Vi fick nog av att vara ute efter mathandling så perfekt att sitta inne och dona. Har även fått papper sorterat så nu är väskan lite lättare=) Snacka om att jag är bra på att samla på onödigt...

Tack och hej leverpastej=)

Kommentera inlägget här :