Detta kallar jag showa till max!

Är helt slut efter denna 3 show day, det är något som är säkert! Irina som är rapunzel var sjuk i dag så vi fick göra Tangeld då vi är 1:a understady + att jag gjorde ett till nummer för henne så totalt 8 nummer varav ett är parnummer. Det gick bra, älskar den rollen!

Sista showen var nästan ännu värre, med nerver i kroppen var det dags för vår premiär av lejonkungen. Det gick helt ok för att vara första gången och redan vara trött. Jag gjorode även tingeling och Ariel denna show så snacka om att det var en blandning av smink och färger i mitt ansikte efter denna dag...Klagar dock inte, älskar mitt jobb och finns inget bättre än en skön dusch nu och lite sömn...

2 shower i morgon sedan dags för Reading,PA, en resa på ca 6 timmar. Sedan direkt måndag morgon NYC, längtar så!!!

Hörs på onsdag igen!

P.S Vi gjorde även tangeld i fredags då Paddy, en av koreograferna för denna show var här och har jobbat med oss. Hon sa mycket bra jobbat och att vi verkligen hade karaktärerna i kroppen. Antingen har man det på en gång elller ej sa hon och vi hade det. Så himla skoj att få höra från en sådan person! Bara kämpa på nu!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vilket jobb... Bra jobbat säger jag bara!!! Kul med positiv respons när ni kämpar på så, det gör gott.

Vad kul att ni kan åka till NY. Vi har minnen för livet efter att vi fått uppleva staden med dig. Hoppas på detsamma med Chicago nu... längtar efter Dig :)

Trevlig resa och ha det riktigt mysigt i NY nu. Ni är väl värda líte avkoppning :)

Massor av kramar mamma o pappa. Hälsa Matvey.

skriven

Kommentera inlägget här :