Closing night party i Duluth, GA!

Det hade vi i måndags kväll. Vi hade fått tillgång till en lokal i ishallen som de dekorerade, sedan spelades musik, spel, snacks och bar med öl och vin fanns samt hade vi visning av vår tourvideo som de satt i hop med massor av bilder och vidoklipp från året som varit. Otroligt bra, så himla mycket vi varit med om och saker i början av touren hade man nästan glömt bort.. Det bjöds på många skratt det är något som är säkert! Det var trevligt med alla samlade!

Här är lite olika bilder från partyt. Förresten har mitt fotoprogram jag använder uppdaterats och det har tillkommit vissa grejer så jag har lekt lite med några bilder. Det verkar mycket bättre!

Det var meningen att vara maskerad men många hade ej mask som jag...Greg, Ashleigh, Sue, jag och Farryn

Vi har alla varit baby nån gång..jag är översta bilden i mitten.


Tack och godnatt från mig, kanske en blivande fotograf och korrigerare!?

Kommentarer :

#1: Maja

Åh så snygg och fin du är lillSofie :-)



Puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :