Världens bästa cheesecake!

Det gör Katie, en tjej här som åker med Disney. Hon vill öppna ett bageri när hon är klar med sin disney karriär och det är något hon borde för allt hon bakar är helt utsökt! Jag beställde cheesecake av henne både till Matveys och min födelsedag och Matvey gillade sin så himla mycket att han fick för sig att beställa sig en bara sådär ändå, ja fira att vi har 2 veckors semester kanske!? När tårtan står här i kylskåpet är det lite svårt att låta bli när den är så himla god...Tur att jag mår bättre iaf så jag kan gå på gymet igen...Körde första tuffa passet i dag och det kändes bra. Antar att det är ok att unna sig lite då...

Annars har jag varit lite nere dessa 2 dagar, ville så himla gärna till Maccu picchu men fick inte till det. Det kostar minst 600 dollar att ta sig i väg och det är för ont om tid. Man behöver flera dagar så bestämde i dag att ingen idé att spendera så mycket pengar om det bara blir stress och halvdant gjort...+ att vi är trötta med så hade inte blivit roligt men grämer mig ändå, då vi är så pass nära och man vet inte när vi kommer hit igen...Men nu är det ingen idé att tänka mer på det utan göra det bästa av tiden här och sedan får se vad vi hittar på i Ecuador..Förhoppningsvis blir det en andra chans senare i livet...

Vi ska iaf nu i väg och se på tydligen upplysta kända fontäner som ska finnas med i guiness world record book. Ja vi får se vad det är....

I love flowers and colour! Bilder från min promenad vid havet i går, det var riktigt skönt då så jag la mig i en park och läste, semester kallar jag det!


Kommentera inlägget här :