In and out burgers...

Skrev ju i början av touren att jag funderar på att göra en snabbmats test denna tour då det är något typsikt USA och det finns så himla många ställen som man aldrig hört talas om innan..Men kom fram till att det blir lite svårt för jag gillar inte snabbmat och vill inte äta det för ofta så ger nog upp med att hinna med allaihopa..Men däremot ska jag försöka testa de mest speciella som jag inte prövat innan och som faktiskt kanske är bra. (Matvey har redad ätit de mesta så han kan vara en bra hjälp på traven om de är värt det..)
 
Så i söndags efter showen testade jag ett ställe som heter in and out. Det är Matveys favorit hamburger ställe. Måste säga att jag blev förvånad. Det var riktigt bra. Nystekta hamburgare som smakade gott då de hade god dressing på (som sibylla som annars är min favorit i sverige) för det saknas oftast annars. Det var en enkel meny att väja på: hamburgare, cheeseburgare och dubberlburgare. Strips och dricka fanns att lägga till. Jag köpte en hamburgare och en strips och det blev 3.75 dollar ca 28 kr så jätte billigt. Stripsen lagas där av potatis och de var goda. Ger in and out 5 av 5 som snabbmatskedja.
 
2 bilder nedan.
 
Kan annars säga att Matvey är ok. Inget allvarligt i ryggen/nacken men han har fortfarande ont. Vi har bara tagit det lugnt på hotellet i dag och tagit vara på solen vid poolen. Underbart! Har även hunnit med 2 gympass och till middag lagade Matvey god soppa, jamm!

Kommentera inlägget här :