Morgonstund har guld i mun!

Det är ett uttryck som stämmer så himla bra. Älskar när jag inte vaknar försent och kan njuta lite av morgonen i ensamheten och tystheten, (Matvey sover fortfarande...) I dag gick jag ner till poolen simmade lite och badade i den varma bubbelpoolen, ingen sol men ändå skönt ute och poolen var uppfriskande och bubbelpoolen värmde sedan skönt. Kan ni fatta att det är 29 november och vi kan bada ute. Njuter av det för nästa vecka kommer även vintern till oss...
 
Efter det blev det en härlig frukost med havregrynsgröt med lingonsylt, kaffe, juice och en grapefrukt. Har sedan äntligen kommit i kapp med mina kort och gjort klart alla album. Har uppdaterat mitt touralbum på facebook så nu finns kort från varje stad där för er som vill se mer.
 
Gymdags nu och sedan premiär show i kväll, Har en lätt vecka med bara 6 shower så klagar inte=)
 
Här bilder från halloween för tror jag aldrig la upp från det? Jag var iaf nunna och Matvey zombie.
 

Kommentera inlägget här :