Last day of work for this year...

I dag hade vi våra 2 sista shower för detta år. Vi hade ett riktigt bra sista åk som Rapunzel så det känns bra. Nog för att det inte spelar så stor roll vi är tillbaka på isen igen onsdag...Är lediga i morgon sedan har vi 2 shower på onsdag och showar fram till söndag här i Manila. Ser väldigt mycket fram emot en ledig dag, Trots att vi bara haft en eller 2 shower per dag känns det på för vi ha nu jobbat 8 dagar i sträck. Dagarna blir rätt långa så inte jätte mycket tid för annat. Men ska inte klaga för älskar verkligen vad jag gör! Har 2 fina upplevelser från denna vecka,  första är den lilla tjej som reste lantern med oss i går, hon var helt till sig och kunde inte sluta skrika Rapunzel och hoppade, vinkade och visste inte vad hon skulle ta sig till, ja man blir rörd. Andra minnet är att miss Filippino eller något likandne var och tittade en show och vi fick fotas med dem efteråt. Matveys mamma är som vanligt grym och hittade denna bild på internet:
 
I morgon ska vi först ta ett gruppfoto 10.30 vid poolen och önska de andra Disney showerna Gott Nytt År ( vid poolen just för att göra dem lite avis då ingen annan show har varmt väder som oss). Sedan hoppas jag på lite sol så man kan sola lite men inte jätte förväntansfull då det oftast är monligt i Manila men vi får se i morgon. Sedan blir det mathandling för veckan, ett gympass, shoppa nyårsklänning (har inget att ha på mig..) och massage om jag hinner. Ja mycket jag vill hinna med, får se hur det går men ska göra mitt bästa..
 
Ska snart sova, blev förkyld på julafton och det vill inte helt släppa så försäker göra det bästa för att få den att gå över.
 
God natt!
 

Kommentera inlägget här :