Godmorgon!

Säger jag från frukostbordet. Klockan är 10.00 och jag är helt packad och klar, tom. lämnat väskorna i bagagerummet där vi lämnar dem innan vi checkar ut (vi gör så varje vecka för att sedan komma tillbaka till hotellet och lasta alla väskor innan vi beger oss mot nästa stad). Bussen till ishallen går 11.15 så skönt att ta det lite lugnt. Som ni ser blir det vad vi har kvar till frukost i dag...Knäckebröd med riven ost, paprika, ett kokt ägg, en apelsin, juice och kaffe, men det funkar bra det med!
 
Vi har en rätt lätt resa i dag på ca 3 timmar till Pittsburgh, PA. Kan tänka mig vi är framme vid 23-24 någon gång så det är bra. Vi tjejer ska ha 3 item party där (alla har dragit 3 föremål i förväg och av det ska man göra sin outfit. En typisk grej tjejerna gör på alla Disneys shower men rätt skoj). Jag har tidningar, tandpetare och låtsas löv. Får se vad jag kan få till. Annars blir det väl de vanliga med mathandling, gym och vila. Har varit i Pittsburgh innan så ingen stress att behöva se allt. Återigen en rätt tuff vecka så gäller att ladda!
 
Ska prova ringa kära mamsen en sväng nu. Ha det så bra alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Det tackar kära mamsen kära dottern för att hon gjorde :)
Lika glad varje gång det ringer på datan... :)
Hoppas resan går bra och att ni får en trevlig vecka i Pittsburgh, puss o kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :