Gunstock mountain!

Jag redo för skidåkning i mina fina brillor från Wallmart, man tar vad man hager...
Jag, Eddy och Johan
Jag och Matvey
En underbar dag fick vi i skidbacken i går. Lämnade hotellet innan 9, laddade med gröt i magen...Ca en timmes körning och när vi närmar oss backen sticker solen fram. Hela förmiddagen skiner solen så snacka om tur! Ca -1 grad så inte kallt och massor av snö, ja helt perfekt!
 
Vi hade smörgåsar med oss som vi åt till lunch sedan avslutade vi dagen med hederlig svensk fika. Varm chocklad med lussekatter och kanelbullar som jag och Johan bakat kvällen innan. Ja en underbar dag!
 
Till middag blev det rysk soppa, borsh, passande! Somnade sedan utmattade! Nu ska vi till gymet en sväng, jag ska testa på en yoga klass sedan är det show dags!
 

Kommentera inlägget här :